Поштовани суграђани, обавештавамо Вас да је Градска пореска управа Града Новог Сада у циљу унапређења свог рада као сервиса у служби грађана, у шалтер сали у улици Војвођанских бригада 24-26 пустила у рад систем за управљање редовима чекања.
Увођењем новог система постиже се високотехнолошка организација пословања, што грађанима омогућава да сами одаберу да ли ће свој ред сачекати у шалтер сали или ће за то време обавити неке друге обавезе ван сале, док је приоритет приликом заказивања и услуживања омогућен нашим суграђанима старијим од 70 година, особама са инвалидитетом, трудницама и родитељима са бебом.
Са задовољством Вас обавештавамо да је наведеним системом омогућено и еЗаказивање, којим се оставља могућност грађанима да путем електронске поште или СМС-а закажу термин на шалтерима Градске пореске управе чиме на ефикасан начин врше планирање свог времена.
Градска пореска управа Града Новог Сада, као и до сада, наставља са имплементацијом иновативних решења у свом раду, са циљем побољшања и унапређивања квалитета услуга које пружа.
Заједно градимо наш Град.
Градска пореска управа
- A
- A
- A